review catrice eyeshadow palette

Hallo allemaal vandaag heb ik een review over het oogschaduw palette van catrice. Als je benieuwd bent lees dan maar gauw verder.

Het palette heb ik gekocht bij de kruidvat voor 2,50 het was een speciale editie en daardoor was die in de sale omdat ie weg ging uit het assortiment.

In het palette zitten 4 kleuren waarvan 3 shimmers en 1 matte oogschaduw. Ze werken heel erg goed en  ben daar heel erg over te spreken. 2 van deze shimmers gebruik ik ook voor highlighter omdat ze daar heel goed voor zijn.


Ik vind ze heel fijn en ben blij dat ik het heb gekocht😊

Hopelijk vonden jullie het leuk☺️ Tot morgen!

Geef een reactie

