Review lush The comforter

 

Heey allemaal,

Dit is mijn eerste review dus veel leesplezier😊

Vandaag ga ik het hebben over de shower cream.

Lush is 1 van mijn favoriete merken. Het is een dierproef vrij merk wat betekent dat ze niet op dieren testen wat ik een pluspunt vind. Als je de lush winkel binnenkomt ruik je de heerlijke geuren al gelijk.

The comforter is een soort van lijn het heeft namelijk ook een bubblebar.

Ik heb de 100g versie en je hebt ook nog de 250g versie. De shower Cream ruikt naar cassis wat ik persoonlijk heel erg lekker vind. Er zit onder ander Cypresolie, cassis absole en Bergamotolie in.

Ik vind het een heerlijke douchecream en gebruik hem daardoor ook dagelijks. Hij gebruikt fijn en doet wat je er van verwacht
Cijfer 9😊

Een gedachte over “Review lush The comforter

Geef een reactie

